close
真的要經歷了一些事

人才會懂得珍惜

身邊原來有太多美好稍縱即逝

雖然沒辦法全部都握在手中

但至少

現在的我 擁有的

已經夠多了



我有了

你 在我身邊

還有 妳們

一直都陪著我 :" )


I've been awake for a while now
睡醒了還想賴著床
You've got me feelin like a child now
從此我變得孩子氣
Cause every time I see your bubbly face
你的笑臉散發陽光
I get the tingles in a silly place
暖暖在我心房

It starts in my toes
從腳趾頭
And I crinkle my nose
到我鼻頭
Where ever it goes I always know
竄到哪裡我都享受
That you make me smile
你讓我開懷大笑
Please stay for a while now
不要急著起跑
Just take your time
輕輕放慢腳步
Wherever you go
我就跟你走

The rain is falling on my window pane
雨滴打在窗戶玻璃
But we are hiding in a safer place
我們躲在祕密基地
Under covers staying dry and warm
蓋著被子感覺好溫暖
You give me feelings that I adore
你讓我不想放手
arrow
arrow
    全站熱搜

    HSUmimi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()